var pixel_id = parseInt("580260792341653");

Politica de anulare, rambursare și returnare

Anularea tranzacției
Anularea tranzacției este posibilă până în maxim 4h de la efectuarea comenzii.

După anularea unei tranzacții prin card, banca emitentă va debloca suma blocată în contul dvs în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.


Rambursarea / restituirea tranzacției

Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Rambursarea se va efectua în maxim 5 zile lucrătoare de la recepționarea produselor returnate.

Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card. Suma rambursată va avea scazut taxele de transport aferente returului.

Condiții de returnare

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, scrindu-ne un mail la cristina.bujanca@principedeazahar.ro sau magazin@principedeazahar.ro 

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveti dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 14 de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte tertă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs. 
Dacă vă retrageti, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. 
Expediați produsele la adresa Aleea ZARA MARIA nr. 1 hala Y, sat Dragomiresti Deal, com. Dragomiresti Vale, jud. Ilfov, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calitaților și funcționării produselor. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care v-a fost livrat (să aibă ambalajul original și documentele care l-au însoțit). Produsul trebuie să fie în condiții perfecte, inclusiv ambalajul, exact ca în momentul vânzării și să nu prezinte sub nici o formă semne de folosire, deschidere sau uzură. Nu se admit excepții (de exemplu, ambalaje deteriorate, zgarieturi sau alte defecte fizice).

Pentru returnarea produselor comercializate de S.C. GBAK Solutions S.R.L ne puteți contacta telefonic la numărul +40 758 849 755  sau prin email la cristina.bujanca@principedeazahar.ro 

Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Cumpărătorul nu poate returna produsele achiziționate prin intermediul unui Contract, și/sau nu poate pretinde daune-interese/despăgubiri, în următoarele situații:

a) când cererea de returnare are data de expediere a notificării intenției de returnare care depășește perioada de 14 zile lucrătoare, calculată din ziua lucrătoare următoare datei primirii coletului, respectiv datei primirii produsului;

b) când se returnează un produs care nu este în aceeași stare în care a fost livrat ( în ambalajul original cu toate etichetele intacte și documentele care l-au însoțit);

c) în conformitate cu art. 10 lit.c din O.G. 130/2000 art. 10 lit.c. S.C. GBAK Solutions S.R.L își rezervă dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid ca de exemplu vinul dacă este transportat în condiții de temperatură extremă – temperaturi de peste 30 grade Celsius sau de sub 3 grade Celsius.

d) când se returnează un produs care a fost personalizat