Întrebări frecvente

Intrebari despre produse si comenzi

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.


Sunt persoana juridica. Pot cumpara?

Da, Principe de Azahar - Vinuri de lux si produse gourmet (magazin.principedeazahar.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.


Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.

Administrarea contului de client

Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.


Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.


Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.


Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi.


Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi..

Intrebari generale

Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.


Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.


Băuturile sunt originale?

Da, toate băuturile sunt originale de import Spania. Tot lotul de marfă importat este verificat de Autoritatea Vamală Română. Produsele noastre pot fi regăsite și pe marketplace-ul eMAG.


Dacă plasez azi comanda, ajung băuturile mâine?

În mod normal, da. Comenzile plasate pe site sau telefonic, până la ora 13:00 (L-V), vor fi preluate de către curier, în aceeași zi. Cele care sunt plasate după această oră, vor fi expediate în următoarea zi lucrătoare. 


Ce se întamplă dacă se sparg sticlele de către curier?

În cazul în care clientul este notificat de curier că pachetul este deteriorat, există 2 optiuni:

-  Receptionați coletul și trimiteți o poză pe e-mail (magazin[@]principedeazahar.ro) sau Whatsapp (0 758 849 755), cu sticlele care s-au spart în urma transportului. La primirea fotografiei, vom reexpedia GRATUIT toate sticlele care s-au spart.

- Nu recepționați coletul deteriorat și acesta ne va fi returnat. În acest caz, puteți reface comanda pe site sau telefonic.


Cât costă livrarea?

Taxa de transport este 18 lei, indiferent de cantitatea comandată și de destinație (în România). Le puteți urmări actualizate în funcție de promoții aici


Nu știu să plasez comanda pe site. Ce să fac?

Plasarea comenzilor se poate face și telefonic / Whatsapp (0 758 849 755), pe e-mail (comenzi[@]principedeazahar.ro), dar și pe chat-ul site-ului sau, printr-un mesaj scris, pe pagina noastră de Facebook.


 În câte zile pot returna băuturile?

Băuturile neconsumate și nedeteriorate  se pot returna în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor. Returul se anunță pe mail cristina.bujanca[@]principedeazahar.ro și magazin[@]principedeazahar.ro 

Clientul face cerere de colectare și achită taxa de transport.

Coletul trebuie să conțină: sticlele ambalate în același fel în care au fost recepționate, factura comenzii și IBAN-ul contului bancar în care se va face plata și numele beneficiarului.


Care este cantitatea minimă de comandă?

Cantitatea minimă pentru o comandă este un produs.


Se acordă discount la comenzi mari?

Comenzile care depășesc pragul de 2.000 de lei pot beneficia de prețuri personalizate. În acest sens, se poate trimite un e-mail cu lista de produse dorite la adresa comenzi[@]principedeazahar.ro și vom reveni cu o ofertă de preț.


Dacă plătesc cu cardul, cum va aparea tranzactia pe extrasul de cont?

Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu magazin.principedeazahar.ro